tisdag 13 november 2012

13/11


Tjena !

Sitter på tåget och inväntar avgång. Ska bli skönt att komma hem... Dock ska jag iväg och träna också, men det ska också bli skönt.

Imorse var det strul med tågen, "Vi har ett tekniskt fel på fordonet, men vi fortsätter ändå. Vi kör istället i reducerad fart, 80 km/h, så vi kommer att bli kraftigt försenade". Så jag hoppade av i Enköping, dit det tog oss över 30 minuter att komma. I vanliga fall tar det max 15.
Fler gjorde som jag och tog ett annat tåg, och eftersom vi var så många fick flera stå eller sitta på golvet. Jag var en av dom.

Hann ganska precis till skolan, och då var det dags för massage.
Jag fick börja ge Anna, sen fick hon ge mig. Och att jag var stel, det visste jag, men tydligen var jag väldigt mycket stelare än jag trott, och jag hade en väldig massa knutor.
Så Anna fick kämpa järnet, men jag kan inte påstå att det hjälpte särskilt mycket...
Nå ja. Som tur var kommer vi ha mer massagelektioner, och sen har även Malin bestämt sig för att ta itu med min rygg så det blir nog bra :)
Får försöka bli ännu bättre på att stretcha också !

Sen fick vi även reda på proven.
Och jag lyckades kicka in MVG på allihop. Till och med på det oförberedda testet vi hade sent på eftermiddagen.
Ett enda fel, annars perfektion. Inte illa alls med tanke på att jag inte pluggat ett dyft ! :)


Men nu ska jag luta mig tillbaka här. Tänkte bara visa en bild på Nicole under muskelstimuleringen idag.
Hon fick vara testperson med en massa elektroder i ansiktet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar