söndag 4 november 2012

4/11


Hej mina små sockerärtor !


Hur är det med livet ?

Mitt är okey. Lite bittert, lite galet, lite roligt, lite tråkigt. Lite allt samtidigt.
Idag står jobb på schemat, men först - TRÄNING !
Blir dock en snabbis eftersom klockan snart är tio redan.. Jag börjar visserligen 12, men innan jag kommit fram till gymmet, kört, och sen stretchat, duschat och fixat mig är klockan nog massor...

Men nu tänkte jag i alla fall slänga upp dom där bilderna som jag lovat.
Från Halloween hos Gia & CO.
Jag som haft roligt med smink och fakeblod på familjen, både jag och pappa blev nog lite carried away där ett tag ... Haha, nå ja. Kul hade vi. Det är väl poängen right ?

Ursäkta kvalitén på bilderna, jag har önskat mig en systemkamera, så vi får se hur det går med det .. Haha

Ha en bra dag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar