måndag 19 november 2012

19/11



Fy sjutton.
Jag är i en sån bitter-bubbla för tillfället.
Allt känns tusen gånger jobbigare och värre än vad det är.
Och at the top of all that, så spräckte jag min fina raka MVG linje idag... Vi har inte fått resultaten ännu, men max 4 poäng missade för MVG, och jag har fler... Det VET jag.
Är så besviken på mig själv !
Att jag inte bara öppnade den fördömda boken och läste igenom skiten.
Och att jag inte kan koncentrera mig på det som är viktigt istället för allt annat jäkla dravel som surrar runt i huvudet på mig.
Arg är jag.


ARG.



Det ENDA positiva med den här dagen är att min syster sa åt mig att väga mig när vi var och tränade.
Sist jag vägde mig var en morgon utan någonting alls, och nu med en massa mat i magen och kläder på, så hade jag ändå tappat i vikt.
Yeeaay..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar