onsdag 14 november 2012

14/11


Tjena !

Sitter i skolan och har lunch.
Dock lagade jag ingen mat igår, för att jag tränade och bara tog en shake efteråt, och Rahel hade bara rört ihop någon kycklinggryta som det knappt fanns något kvar av, så jag tog vad jag fann i frysen.
En liten paj.
Fortfarande lite hungrig, men men.

Idag känner jag mig gnällig. Har ju innan bara känt mig butter och bitter, men nu vill jag gnälla mer om det. Vara hemma och tycka synd in mig själv typ. Och så vill jag att Rahel ska tycka synd om mig också..

Men ! En rolig grej gjorde jag igår innan jag skulle sova. Nämligen att skicka iväg en beställning till FitnessGuru !
Aldrig testat dom förut, men läst en massa bra så vi får väl se nu då.
Såklart berättar jag mer när fått hem grejerna och vet mer.


Vad gör ni idag ? Och hur mår ni ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar