fredag 16 november 2012

Crap.



Ja jag skulle ju ha åkt till Zandra jag, men hon svarade inte när jag ringde, och inte har hon ringt upp mig heller.
Vet inte vad hon sysslar med, men antar att hon sover. Hon jobbar natt, och tydligen hade hon inte kommit i säng förrän efter tre på eftermiddagen... Så då förstår jag såklart att hon sover.
Men i alla fall så har jag suttit och väntat en evighet på att hon skulle höra av sig, var helt inställd på att åka dit.
Surt eftersom jag kunde ha varit på gymmet istället !
Vet inte hur jag ska hinna det den här helgen annars, dom har öppet så dumt tycker jag.
Öppnar 10 på helgerna, och stänger redan vid 17 typ.... Och jag jobbar 12-17.
Skulle ju kunna åka innan jobbet, men det känns så jäktigt. Hinner inte träna så länge om man ska duscha och fixa sig och hinna till jobbet i tid.
Dom borde öppna klockan 6 som vanligt !
Puckon.

På söndag blir det nog dock någon träning efter jobbet, då stänger dom lite senare här på stan.


Nåja.
Tror att jag har bestämt mig för vad jag ska vara imorgon nu... Men jag vet inte ännu vad jag ska spöka ut Rahel till !

Hoppas att min plan för mig själv blir bra i alla fall, jag lägger såklart upp bilder på det sen. Antingen på söndag eller i veckan som kommer.
Men jag måste nog förbi en leksaksaffär och kolla om jag hittar en sak... Hehehe....


Ja just ja.. Prov på måndag. Bah. Ska kanske kika lite på det nu innan jag lägger mig.

Hoppas ni har en bra kväll ! :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar