tisdag 10 april 2012

10/4


Hello y'all !



Idag fyller jag och min Rahel 65 månader.
Helt galet vad fort tiden går !
Vi har i alla fall haft en jättebra dag, tycker jag.
Först hade jag körlektion, det gick bra, har bokat in massa fler lektioner nu också så att det förhoppningsvis går undan !
Sen hade jag en intervju, har sökt ett jobb som receptionist.
Själva företaget känns lite sisådär, dom håller på med försäljning och är väldigt "framåt", om man säger så... Säljare där skulle jag ALDRIG vilja vara, men liten receptionist liksom, why not ?
Men ja, intervjun gick bra. Mannen jag pratade med hade väldigt självsäker och stöddig attityd, vilket fick mig att bete mig ungefär likadant, men han verkade gilla det...
Dom ska hålla en andra intervju med dom som är intressanta, och han sa att jag skulle få komma tillbaka. Så vi får väl se då :)
Meeeen men, stannade på ICA då jag skulle hem, men då fungerade inte deras kassor, så man fick inte gå in. Tog typ 15 min tills det funkade igen. Och jag behövde handla så jag väntade snällt :)

Sen har Rahel lagat middag åt mig idag, för omväxlings skull ! Han var riktigt duktig faktiskt, det blev fint och väldigt gott :)

Så vi har myst en hel del, snart ska vi se på film också. "Midnight in Paris". Har velat se den väldigt länge ! Dom visar trailern på jobbet typ hela tiden och den verkar suverän. Som en riktig mysfilm ! :D

Men nu ska jag nog sluta pladdra hörrni.
Hörs imorrn igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar