onsdag 4 april 2012

Still pissed



Så tråkigt men jag är fortfarande på sjukt dåligt humör.
Trött också, är ju inte min grej att gå upp tidigt på morgonen....
Spenderade i alla fall första delen av dagen i Stockholm, anledningen till det ska jag berätta senare, blev en del shopping och en lugn stund för mig själv.
Sen hann jag knappt mer än hem och byta kläder innan Jesper kom och hämtade mig.
Åkte hem till dom och satt ute på trappen i solen, oerhört skönt ! Sommar kom nu.
Höll lite koll på barnen som lekte med grannungarna, hade en liten vovve i knät som också njöt av solen, och försökte rensa tankarna.
Det gick inte jättebra.
Blev bjuden på mat, hade dock ingen direkt aptit så det blev mest grönsaker.
Satt och skrattade åt Birk, för att han är en av de härligaste ungar som finns på denna jord.
Sen blev det dags att preppa tattoo. Blev ett VIK märke på Jesper, mer om det i ett inlägg imorgon.
Kollade på Greys innan jag äntligen fick komma hem.
Har nu mest tittat på tv... Mannen kom hem för bara en stund sedan. Varit och spelat nu igen...
Målat naglarna vår-blåa, och spelar Wordfeud med mor.
Toppen.
Men jag tror att jag ska ge upp den här dagen snart nu och hoppas att morgondagen inte är fullt lika kass.

Peace out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar