fredag 13 april 2012

13/4



FREDAG DEN 13E !!! GAAAH.
Hahaha, någon här som är vidskeplig ?

Idag fyller min bror 13 år, så grattis till honom !
Jag ska fixa mig nu och åka med pappa till affären, ska baka en tårta sen :)

Just nu håller jag på att lyssna på en massa bra låtar av Good Charlotte.
Rahel sover fortfarande, undrar när han somnade egentligen :S Han var i och för sig vaken kl 7 när jag vaknade till...
Dumsnut. Vi hade tänkt städa rejält, men som sagt, han sover, jag ska baka tårta, sen ska jag hinna träna också.
Så rensningen får nog vänta ytterligare en dag. Hehe, känns som om vi prioriterar det där med ordning va ?

Har planerat veckans mat också ! Känner mig sjukt duktig. Ska testa flera nya recept som jag kommit över. Hoppas verkligen att det blir gott !
Men det tror jag ;) Jag är ju trots allt rätt bra i köket när jag väl vill ;D Hehe.

Ah, jag är liksom lite stissig. Är jättepigg och vill slänga mig runt och hoppa och sjunga, men samtidigt är jag trött. Haha, great kombo. Not. Men det verkar ju som om Good Charlotte får igång mig, så jag kanske ska skruva upp mer ?
Vem bryr sig om att Rahel sover liksom, det är ju hur sent som helst nu, dags för honom att gå upp :D !


hehe, bilden är från igår, skulle ta en bild och slänga upp, men precis då ringde Bertil och sa att han var framme ! Så det blev en "talk-on-the-phone-pose" !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar