tisdag 24 april 2012

Kväller


Den nya designen is growing on me, den blev väl rätt fräck va :) ?
Ska göra några fler headers så jag kan variera mig lite också tror jag. Jepp, det ska jag !

Min Rahel kom nyss hem från jobbet, så nu sitter vi i soffan och kikar på något turkiskt program. Ser väldigt spännande ut faktiskt.. Synd att man inte förstår ett jäkla dugg !
Men jag ska ändå gå och lägga mig snart, har fått hoppa in och jobba lite för min "farbror" Roland. Kul att dom tänkte på mig när dom behövde lite hjälp ! Börjar vid nio-halv tio, så min kära snälla far skjutsar mig tidigt. Har ingen aning om hur länge jag blir borta, mamma skulle nämligen på brandövning med sitt jobb, så dom skulle hämta hem mig efter det. Blir nog till att umgås med Elin då tills dom kommer, om hon vill vara med mig förstås :O ! Men det tror jag :)

Hittade en ny rolig app på telefonen idag också, min dag har ju varit så väldigt produktiv, hehe.
Såna här bilder kunde man fixa i alla fall, kommer bli många såna nu säkert, haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar