måndag 16 april 2012

Dagen


Körningen gick bra faktiskt, jag har fortfarande lite problem med att släppa kopplingen sakta (hehe) men det tar sig.
I övrigt kör jag oerhört bra nu, skönt !
Vi ska träna massa mer på att få till mitt fotarbete, så snart sitter det nog :)


Denise fick följa med mig efter körningen, så hon har suttit vid datorn medans jag har gjort Nanaimo Bars och linssoppa, och diskat.
Skulle egentligen storstädat i badrum och hall, men jag har inte haft någon lust alls.. Rahel somnade direkt han kom hem, så jag har försökt att vara tyst också.
Får se till att städa lite imorgon när han är på jobbet. Ska köra kl 10, och sen har jag riskettan kl 17, så har ju tid att städa där emellan. Dock skulle jag ju träna lite också... Ja ja, får se hur det blir.

BTW, har ni ätit Nanaimo Bars någon gång ? Helt sjukt goda. Nanaimo ligger på Vancouver Island, BC Kanada. Det är så fint där !!! I alla fall om man ska tro på bilder. Vill jättegärna åka dit faktiskt.



Mina är inte direkt såhär fina... Gjorde i mindre formar istället för en jättestor, så att dom är som små kakor :) Goda blev dom också !



Alltså, ja ni ser ju. Hur mysigt ser det inte ut att vara här ??!


Åh. ser ni så vackert ??
Det här är dröm nummer två efter att bo på Hawaii. Haha.
Ska jag flytta utomlands någon gång, hoppas jag att det är här jag hamnar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar