fredag 6 april 2012

6/4


Alltså, jag mår fortfarande dåligt efter alla mardrömmar inatt...
Crap.
Och nu måste jag städa upp här hemma för att det kommer en tjej och tatuerar sig.
Skulle tatuerat kl 11.00 också idag, men jag fick lov att ställa in för att jag har sovit så dåligt och hade så ont i huvet.

Kommer inte hinna träna idag....
Skulle behöva ringa till Wasa också för att prata om ett lån...
Och städa. Varför behövs det alltid städas ?
Fattar inte hur det kan bli så sinnessjukt stökigt när man bara är två stycken och jag ändå städar typ varje dag ?!?!
Och så tatuera...
Sen hem till föräldrarna och äta mat med familjen och kusin med familj....

Shit, jag har verkligen ingen energi eller ork eller lust alls till något idag.
Hur tusan ska detta gå...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar