måndag 30 april 2012

Majbrasa


Såhär var vår kväll.
Grillning hos Gia och Co, gick till brasan på Bjurhovda, som var en av de sämsta brasorna ever.
Dom hade jätteproblem med att tända, och sen som ni ser lite på bilden nedan, lyckades de bara få fart på ena sidan. Så det brann ner där väldigt snabbt och resten av "brasan" blev kvar.
Fattar inte riktigt vad dom höll på med.
I alla fall så hade jag väldigt trevligt, satt mest och pratade med Denise och Theo.
Träffade även på Henke och Micke, väldigt trevligt, borde verkligen försöka träffa Henric oftare.
Vi umgicks väldigt mycket förut när vi gick i skolan. Har ju känt varandra sen lekis !
Oj vad fort tiden går...

Ja, hann inte se några fyrverkerier då jag snyltade skjuts av mamma hem när hon skulle till jobbet.
Fick Theo med mig.
Och jag trodde att Rahel skulle ut och se på fotboll, men kraken hade däckat här i soffan :)
Så nu vet jag inte alls vad jag och Theo ska hitta på... Tysta måste vi vara, jag vill inte att Rahel ska vakna och inte kunna somna om. Vore inte snällt av oss.
Jag har bäddat ner mig i sängen, med morgonrock och täcke. Är ruskigt frusen ! Fy.
Vi hade tänkt gå ner på torget här på stan och kika, men jag ville verkligen inte ut igen.
Ja just ja !
Fick köra lite med Jesper idag, haha ! Läskigt med en helt annan bil, och så har jag inte kört på ett tag, så det gick lite sisådär... Men nu vet han ungefär vad jag kan, så vi ska ut och köra mer i veckan. Min körskole lärare drog ju till Spanien på semester, och jag vill inte tappa allt jag lärt mig, så måste fortsätta hålla igång.
Snart ska ju allt det här vara klart !

Oh well, nu blir det lite spelnördande, sen får Theo ha datorn och jag ska läsa en bok.
Ha det gött :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar