lördag 7 april 2012

Varm & Kall


Här sitter jag i min ensamhet.
Dricker vin, Varm & Kall heter den, smakar typ äppelkaka...
Ser på tv och har huvudvärk.
Jobbar ju imorgon, så jag ska snart gå och lägga mig.
Har ju inte alls mått bra det här dygnet...
Jäkla mardrömmar som förstör mitt liv.
Mår FORTFARANDE dåligt.
Då är det illa.
Jag har nog aldrig vaknat av att jag hyperventilerat förut...
När jag tänker efter, har jag nog aldrig ens hyperventilerat förut :S

Obehagligt.


I alla fall så spenderade jag kvällen hemma hos mamma och pappa.
Vi grillade och jag fick tatuera Raymond.
Var väl inte jättepepp på det, men hatar att säga nej...
Blev ingen bio igår heller, ska ta igen det med att gå och se en film själv på måndag tror jag.
Eller kanske till och med på söndag.
Får se hur pigg jag är efter jobbet :)
För vilket sällskap är bättre än en själv..?
I slutändan är det ändå allt man har.



Åh, piggt och glatt inlägg ! Hehe, sorry. Jag har nog blivit lite bitter på sista tiden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar