söndag 29 april 2012

29/4


Fy vad arg jag har varit i princip hela natten och morgonen.
Klockan 07.30 bestämde sig dom andra för att lägga sig och sova.
?!?!????
Jag somnade till vid fem, men har vaknat titt som tätt eftersom jag försökte låta bli att sova som jag brukar (högljutt och pinsamt that is)
Men ja.
Inte pratade dom tyst direkt.
Och Rahel skulle som vanligt se på sin jäkla serie innan han somnade.
Han var nära på att få en smäll då faktiskt. Fy...
Inte kan jag sätta mig i soffan.
Inte kan jag se på tv.
Inte kan jag göra typ ett jäkla dugg.
Sätta mig i köket och glo är alternativet. Om jag inte drar härifrån, vilket jag har god lust att göra.
Skulle tatuerat idag, men jag glömde helt bort eftersom vi inte hade sagt nån tid. Så ska se om vi kör idag eller inte
Sen ska Fredrik komma hit och hålla en demonstration av någon maskin han ska börja sälja. Rahel måste vara med, men dom andra måste ut innan det.

Suck...
Jag är så jäkla trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar