torsdag 19 april 2012

Yo


Läget ?
Här är det segt alltså... Rahel har somnat. Katten har somnat. Jag är på väg att somna...
Haha, jag är så trött typ heeela tiden just nu ! Det är faktiskt riktigt jobbigt.
Har scrapbookat lite idag, men orkade inte särskilt länge.
Tatuerat också, det var drygt och tog fruktansvärt lång tid för att inte vara en särskilt stor tatuering.
Men det var på bröstet, och det är inte den lättaste placeringen när man ska köra på någon med hull..
BTW, så hatar jag fiskpinne reklamen.... Den var nyss. Urk.

Och klockan är snart åtta redan.. What the... ? Vad hände ?

Imorrn ska jag sova länge, sen har jag lektion 12.30. Efter det ska jag åka till Löga med Gia och Co. Blir lite träning, lite simning och en massa bus med barnen. Funderar på om jag ska sola också, men har inte bestämt mig ännu. Det är ju ruskigt elakt mot huden, men man blir bra fin.. Haha. Vilket dilemma.
Ska sova hos Gia imorrn också, hon ville ha sällskap, så vi ska laga god mat och bara hänga lite. Ska nog be henne om hjälp med att slinga håret också. Känner att jag behöver en förändring.


Ja just ja, min körlektion var jätterolig idag, trots att jag var så trött.. Haha.
Fick backa runt en återvändsgränd, och jag var hur duktig som helst. Bertil sa att det måste ligga i mina gener ;D Haha. Jag tycker om Bertil...
Pratade lite idag också, om att jag vill få detta gjort så fort som bara möjligt, så vi ska försöka skynda på lite. Det går ju så bra för mig att köra, så måste träna på yttre och inre kontroller, och sådana saker mer nu. Och så måste jag ju givetvis plugga mer teori hemma !!!
Ska faktiskt ta och plugga nu. Smell ya.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar