onsdag 25 april 2012

25/4



Det blev helt plötsligt mycket roligare att blogga nu igen, med en ny fräsch och färgglad design !
Vill faktiskt göra om Gias också... GIA ! Skicka bilder till mig som du vill ha i din nya header :)

Sovit sisådär inatt, inte alls kul att gå upp. Ingen morgonmänniska jag inte, men det vet ni ju.
Rahel liggar och snarkar och jag är avis...
Men nu måste jag rappa på, pappa kommer och hämtar mig om typ 10 min !
Ska ju jobba i Kungsör idag, så tror inte att vi hörs förrän ganska sent. Kanske blir någon liten check här under dagen bara...
Men ha en sjukt bra onsdag gott folk !
Och på tal om, ehm, ingenting, längtar så sjukt mycket till sommaren och alla fina bilar, så här får ni ett hopsläng av Gias Ford -64, Custom 500.
Puss :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar