lördag 14 april 2012

Övningskört !


Nu har jag varit ute och svirat igen.
Och jag måste faktiskt få ge mig själv en hel del cred för att jag är AWESOME !
Hehe. Och min lärare är så himla snäll, han berömmer mig så väldigt mycket hela tiden.
Idag sa han t.ex att jag är en sån elev som man ska ha sist på dagen, som i princip klarar sig själv och lär sig direkt. När man är trött och sliten efter att ha kämpat med vissa andra.t
Vilken komplimang va ?! Jag blev hur glad som helst. Hihi. Kommer leva på detta resten av dagen.

Riskettan inbokad också ! Tisdag kl 17.00.
SKÖNT ! Känns så bra att beta av grejerna. Körkort here I come <3


Nu ska jag bara vänta på att mamma går upp så vi kan åka till affären.
Tror att jag ska lyxa till det med att handla på Maxi :| Haha, handlar alltid på Willys annars, men nu vill jag ha lite färska kryddor och så, och det är inte Willys starka sida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar