söndag 29 april 2012

Mitt i natten


Hej söta rara.
Nu sover väl de flesta av er, eller har ni kanske nyss kommit hem från en vild utekväll ?
Här har det varit drag vill jag lova. Not.
Städade, diskade.
Rahel frågade om två av hans vänner fick komma förbi, och självklart fick dom det.
Vi (jag) lagade tacos, och killarna hade med sig en kurdisk rätt, så vi slog på stort och åt tre olika maträtter (Rahel ville ha gårdagens köttfärssås också). Hehe, alla verkade mätta och belåtna i alla fall.
Grabbarna har nu suttit och spelat XBOX sen middagen.
Eller, middag och middag. Typ klockan 22 käkade vi.
Dom spelar fortfarande här, och jag är skittrött. Mina ögonlock är så fruktansvärt tunga just nu.
Jag vill inte somna så länge dom är här... Liten etta liksom, så vi är alla i samma rum.
Och jag snarkar och låter och pratar och rör mig och dreglar och så när jag sover.
Kan ju lätt bli lite pinsamt...
Men det är nog ganska kört, jag tvivlar på att dom kommer åka hem före morgonen.
Kanske vid 5. Eller också stannar dom och sover här.
Bara dom inte tror att dom ska få sova hela dagen då.
Icke sa Nicke !
Men ja, jag känner att jag kommer börja svamla alldeles för mycket snart, så jag måste logga ut innan jag går för långt. Lätt hänt när man är en virrig trötter ju.
Är inte ni också sådana ?

Ja ja, SOV GOTT ! (Ni som kan -.-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar