måndag 16 april 2012

16/4

Hello !
Idag ringde Gia och väckte mig vid halv nio, vi åkte till Lögarängen och gymmade, lunchade och solade. Skönt och riktigt trevligt !
Har i alla fall kämpat rejält. Jag brukar vara rätt duktig när jag är själv också, peppar mig själv och så. Men med Gia som pushar på kämpar jag extra extra mycket. Så det är ju alltid skönt att ha med sig någon som driver en lite längre. :)
Imorrn får jag dock träna ensam igen, men på onsdag ska vi försöka ta oss på Pilates ! Blir vår första gång så jag hoppas att det är ett bra pass.


Nu ska jag snart ut och köra igen, ska få hämta upp Denise också, så jag är lite nervös för att ha henne med i bilen faktiskt, hehe... Det kommer nog gå bra, men jag vill ju visa hur duktig jag har blivit, så det kommer säkert resultera i en massa motorstopp och felkopplingar... Haha, men håll tummarna för att det inte blir så tack ?

Ah 15 minuter kvar, så jag ska fixa mig klart nu :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar