torsdag 19 april 2012

Plugg


Nu har jag pluggat i typ 3 timmar. Bah.
Det är faktiskt intressant, men samtidigt så sjukt tråkigt...
Har Bonniers Trafikskola på skiva, så jag pluggar på datorn, och berättarrösten är en av de tråkigaste jag hört någonsin.
Dom skulle ha haft Bamses berättarröst... Då hade det säkert varit mycket bättre. Hehe...



Jag har ont i hela kroppen, jag är trött och allmänt grinig. Samt hungrig men ändå inte. Öh. Jag vill att den här veckan bara ska vara slut så det kan komma något bättre.
Och nästa vecka får stryk om den inte är trevligare !

Dom andra här sover fortfarande. Så jag funderar på att också lägga mig snart, men jag vill inte väcka Rahel, så det blir nog till att mysa ner sig här i soffan.
Jag hoppas innerligt att ni därute i världen har det bra, och ska göra något trevligt den här helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar