tisdag 3 april 2012

3/4



Jag hade tänkt gå på ett Yogalates pass imorse, men jag vaknade kl 8 och det började 8.30, så det blev inget :(
Ville inte hålla på att stressa iväg.
Speciellt inte när jag blev väckt på ett så harmoniskt vis som att solen sken in genom fönstret :)
Åh vad jag vill ha sommar, nu.


Jaja, sitter och kikar runt lite på olika sidor här på nätet. Inte jättekul.
Jag vill ju bara ha en massa. Haha (A)

Ah just ja ! Om någon ska ta körkort här i Västerås, så prata med Bertil på Börjes Bilskola !!!
Han är verkligen toppen, så lätt att prata med och så snäll. En bra lärare är han givetvis också ;)
Redan på min första lektion fick jag åka ut i trafiken :O !!
Har ingen tid nu förrän nästa tisdag, vi fick inte ihop det innan då han har många elever och jag jobbar, men då ska jag få köra hemifrån direkt.
Så ni kan ju låta bli att vara ute och köra då :) Hehe


Ja, jag borde egentligen rensa garderober, men jag vet verkligen inte vart jag ska göra av allting... Så har ingen motivation just nu.

BTW, hur skönt ser inte detta ut ..? Önskar att mina yogapass kunde vara såhär.




Bilden är tagen från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar