torsdag 5 april 2012

5/4


Så den här dagen suger också.
Inte fullt lika mycket, men ändock.
Jag är bara så arg.
Så jäkla arg.

Gick upp vid tio, vaknade åtta men tänkte typ HELL NO.
Åkte till badhuset med Gia, Loke och Birk.
Sen åkte vi och handlade lite innan hon släppte av mig hemma igen.
Fixade mig och åkte med pappa till systemet.
Glömde dock mitt leg så vi fick åka hem och hämta det igen. Suck.
Varför gör jag alltid sånt..?
Under kvällen har jag varit på Åminnelsen.
En högtid som Jehovas Vittnen firar.
Jag har sett ut såhär under kvällen;


Kände mig rätt fin faktiskt.
Men så är ju alla andra där ännu finare så, ah...

Nu försöker jag få tag på R, vi skulle gå på bio kl 23.15, men jag tror att han har glömt det ..
Måste hämta biljetterna senast 22.45.
Anledningen till att det blir en så sen bio är för att dom öppnar Nya Filmstaden här i Västerås.
Mysigt ! Jag älskar bio.
Men nu måste jag nog fortsätta ringa honom.
Chazz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar