torsdag 12 april 2012

12/4



Hejsvejs !

Idag har jag ont i magen.
Men jag ska snart ut och övningsköra med min trevliga lärare Bertil, så magvärken får jag ignorera.
Har som sagt planerat in en hel del lektioner ! Ska bli så skönt att komma igång ordentligt nu.
Måste dock börja plugga mycket mycket mer teori !
Ska sätta mig med det MINST 1 timme ikväll.

Dagen ser ut typ såhär just nu;

  • Övningsköra
  • Lämna tillbaka hyrfilmen (glömde igår, suck..)
  • Käka lunch
  • CoverUp med ett VIK-märke på Henka
  • Träna
  • Äta middag
  • Plugga teori !
  • Criminal Minds

Haha, brukar egentligen se på Revenge, men tittade på förhandsvisningen igår på ViaPlay istället.
Och GAAH vilket spännande avsnitt.
Om ni ville veta. Hehe.
Jag har BTW skrivit upp när jag ska äta, för att jag måste bli bättre på att äta regelbundet... Jag hoppar gärna över måltider annars. Äter kanske bara en gång om dagen, osv... Inte coolt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar