måndag 2 april 2012

Hallmöbler


Hittills har jag hunnit med att övningsköra, träna, posta brev, hämta ut paket, handla på Biltema, och luncha på IKEA innan vi kikade efter nya hallmöbler.

Känns bra !
Vet dock fortfarande inte exakt vilka möbler vi ska ha.
R vill ta bort alla garderober vi har här uppe och istället ha byråer.
Men jag vet inte jag... Jag vill ju flytta, så det känns lite onödigt att fixa runt så mycket här nu.
Fast å andra sidan, varför inte bo kvar och spara någon tusenlapp på hyran varje månad..?
Jag önskar så att vi kunde ha råd att köpa ett hus istället.
Typ lite utanför stan.
Helst på landet.
Vore underbart och alldeles perfekt.

Hittade faktiskt ett hus i Kolbäck för ett tag sen, för typ 500 000:- bara !
Hur stort garage som helst också, och typ massa rum.
Blev en aning förälskad, men även om det var billigt så är det ju inga pengar man har bara sådär. Och att R skulle få ett sånt lån själv, njaa...
Men det kommer väl det också någon gång.
Haha, hmm, jag tror att jag spårade lite nu.

Här är i alla fall möblerna vi velar mellan just nu -




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar