torsdag 1 mars 2012

1/3

Hello !

Så guess what ? Jag sov skitdåligt inatt, och vaknade kl sju som jag skulle, men jag kunde inte hålla ögonen öppna, så jag somnade om och vaknade 07.40.
Jag stannade hemma. Orkade inte hålla på att stressa som en galning !
Dessutom var det flera stycken som sa innan att dom inte skulle gå, så det kan ju inte ha varit jätteviktigt att vara där va..? Känner mig ändå jäkligt kass som inte tog mig dit.

Den här dagen SKA jag städa ! Haha, har inte hunnit det än. Fattar inte varför tiden aldrig räcker till, jag gör liksom massor men ingenting. Usch.

Åh, nu blev jag jättehungrig... Kanske borde ta mig något att äta och sen sätta igång.



Fast å andra sidan är det ganska mysigt här i soffan med morgonrocken och katten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar