onsdag 7 mars 2012

Det nya


Ah, provar "Bloggers nya gränssnitt", och alltså.. Whaat ? Haha, jag är så förvirrad för tillfället. Hittar liksom ingenting och allt bara ser så konstigt ut.
Men jag vänjer mig väl snart... Så ofta som jag hänger här borde det ju inte ta lång tid alls ! Hehe.

Snart kommer Nina hit ! Jag har gjort klart allting redan, så det är skönt. Ingen stress idag.
Tänk vad bra det kan vara att gå upp vid kl. 9 ibland ^^,
Haha, ja, jag tycker att det är tidigt... (Börjar 09.45 på söndag, uuuuh..! Hur ska det kunna gå ?)

Så vad mer... Tja, vi ska iväg på rekryteringsmässa sen när jag gaddat klart. Ska åka med far och syster. Jo, arbetslösa familjen typ. Eller, jag har ju deltid, och Denise har deltid. Pappa har inget sen en liten tid tillbaka. Så vi letar för fullt. Något ska man väl hitta någon gång !


Men nu ska jag nog ta och dricka upp min energidricka så jag kommer igång. Peppa peppa !

Btw, om jag hinner efter gaddningen, så slänger jag upp bilder och berättar om dom då. Annars får ni vänta tills ikväll !



PowerKing FTW !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar