fredag 9 mars 2012

Good night


Hej på er !

Nu är jag helt slut, så ska kika på ett par avsnitt av "The Big Bang Theory" här i sängen och bara slappa.
Min man sover redan, han har somnat i soffan ikväll, och som vanligt vågar jag inte väcka honom eftersom han har så svårt att somna om ibland.

Känner i alla fall att jag har varit produktiv idag. Fått så mycket gjort !
Dock blev det ju inget slappande i soffan med serier hela dagen, som jag hade velat.. Får ta det på måndag istället.
Nu ska jag jobba hela helgen. Hua. Hoppas verkligen att helgen går lika snabbt som veckan i övrigt har gjort. Fast det lär den ju inte göra... In och handla med er så att jag i alla fall kan hålla mig sysselsatt !

Oj. Nu börjar huvudvärken ta över här, vi hörs imorgon, sov så gott alla !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar