fredag 2 mars 2012

Fyrishov

Det var ett riktigt nice badhus faktiskt..! Strömmar och vattenfall, rutschkanor, bubbelpooler, en grotta. Fanns massor, och ungarna hade skitkul. Jag med för den delen. Och jag tror nog att Gia också hade det ;)
Haha, vi var där ett par timmar, lekte en massa i vattnet. Sen slappnade vi av och värmde oss i bubbelpoolerna. Vi fikade och sen slängde vi oss i vattnet igen.
När vi skulle hem och hade duschat satte jag mig i bastun en stund, det är ju helt sinnessjukt vad skönt det är !

Dock fick jag ont i huvudet av allt stojande, så någon tatuering blev det inte idag trots allt :(
Kände mig inte särskilt peppad ändå, men ah. Vi SKA i alla fall köra  på onsdag.

Här har ni några bilder från dagen, dock blev det inga på mig eftersom det är jag som alltid tar alla bilder. Och dessutom såg jag ruskig ut, blir alldeles rödblossig (haha är det ett ord..?) i huden av allt poolvatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar