torsdag 22 mars 2012

la Couleur


Igår köpte jag två skuggor till.
Har spanat på dom ett tag, och nu när jag hittade dom med 20% rabatt var jag ju tvungen att slå till !
Finns så många supersnygga färger av dessa.

L'oreal Paris la Couleur Infallible




Jag köpte 023 Black Onyx och 027 Goldmine.
Heeeelt underbara. Så lätta att använda, och färgerna blir verkligen granna.
Sen kan man ju givetvis använda mindre om man hellre har det lite skirt.




Givetvis kunde jag ju knappt hålla mig från att testa dem på en gång jag kom hem, men jag lyckades tills idag. Haha.
Blev en sotning med guldiga detaljer. Blir något varmare guldigt imorgon !






I övrigt har jag sett ut såhär idag, utsläppt rakt hår, finfint halsband som jag fått i present av min bästa kusin, svart linne, svarta leggings, och en vårig tunn tunika/tröja/stor t-shirt (?) i mintgrönt från Gina Tricot !

Nu ska jag gosa ner mig i sängen tror jag, spela en stund kanske. Hehe...

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar