måndag 5 mars 2012

Whataaaaaaapp

Jag är så uttråkad.
Mannen sover, så jag kan liksom inte ställa mig och dammsuga som jag behöver göra.
Får bli imorrn.
Ska verkligen försöka lägga mig tidigt idag och gå upp när R går till jobbet, så jag kan städa klart då.
Kommer två tjejer hit kl 12 imorgon och ska tatuera in en varsin text. Whoop whoop !
Men måste ju som sagt ha städat tills dess. Nu ser det fint ut, men golven är snuskiga fortfarande.

Har på Real Housewives of Atlanta här i bakgrunden. Gaaaash va jag också vill vara sådär äckligt rik så jag bara kan lalla runt och vara löjlig mest hela dagarna.
Nog för att jag är lite löjlig nu också, men vem skulle inte vilja vara löjlig och miljonär ?

Jaaaajaaaaa...... Jag ska väl gå och göra iordning matlådor nu i alla fall.... Suck.




Visst diggar ni väl min snygga Cadillac t-shirt ?
Hatar halsringningen på t-shirts så jag har klippt bort den, och nu älskar jag att ha denna på mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar