måndag 19 mars 2012

19/3



Hey hey !


Dålig update de senaste dagarna, har varit inne i mitt spel. Haha !
Men idag har jag varit ute. Gick till Nina och fixade nya klor:






Sen gick jag några ärenden och mötte upp Denise. Det blev en spontan shopping runda. Inte alls meningen... Men spanade in Gina Tricots nya smink grejer. Och, ja, JAG GILLAR ! Blev två fina ögonskuggor, och en pensel till mig, sen en ögonskugga och tre lack till syster.

Köpte också bikini, men en överdel måste jag lämna tillbaka. Var nog lite väl optimistisk då jag köpte en fin överdel inne på H&M.... Men men. Ska leta en annan vit sen istället !




(Äntligen gick det...! behövde ju bara vänta tills nästa dag.)




Ja, jag ska väl slappa lite nu, har ruskigt ont i magen. Men vi hörs kanske senare.
Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar