fredag 16 mars 2012

16/3

Hello !

Whatapp ?
Jag kom till mormor imorse, haha, heja mig !
Mormor ville att jag skulle komma dit för att det är en man som städar hemma hos henne varannan fredag, och hon hade berättat för honom att jag tatuerar.
Så hon tyckte att vi skulle träffas och att jag skulle visa honom lite bilder.
Det gjorde jag och VOILA !
Bokat tid redan. Hihi !!!
Det är så roligt när folk uppskattar mitt arbete och ser att jag utvecklas mer och mer för varje grej jag gör.
Synd bara att jag inte har tatuerat oftare...
JAG BEHÖVER FLER KUNDER !
Är ni sugna så säg bara till vettja ;)

Hehe, jaaa. Annars då ?
Jag håller på att tvätta lite, spelar WordFeud med mamma och Denise.. Är hungrig, lagade lax med någon färdig sås som smakade skit, gjorde mackor, mackorna blev kalla fort som attan...
Tittar också på Terminator som går på 3an. Haha, whoop whoop.
En helt typisk fredag kväll alltså !

VAD GÖR NI :) ??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar