torsdag 15 mars 2012

Rubrik, rubrik, rubrik...



Varför ska det alltid vara så svårt att komma på rubriker.. ?
Haha, helt sjukt.

Mannen är inte hemma än, men jag ska snart lägga mig i sängen och spela SIMS ett tag innan det är dags att sova. Mormor ville att jag skulle komma hem till henne imorrn vid 10. Bah.
HATAR att gå upp på morgonen, så vi får se om jag kommer iväg eller ej.
Börjar i alla fall jobbet kl 12, så det vore väl inte hela världen att gå upp någon timme tidigare.
Antar jag.


Usch, den här kvällen har jag sett alldeles för många vackra människor och stilar och sånt..
Jag önskar att jag också kunde vara så naturligt smal och vacker !
Eller att jag åtminstone hade disciplin nog för att ta mig ner i size.

Åh, nu kom det en söt katt och lade huvudet på min arm, blev inte särskilt lätt att skriva, hehe.
Ah nej, jag ska väl ändå fortsätta sura här, vara avundsjuk och arg på mig själv.
Skaffa PT kanske.. ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar