söndag 4 mars 2012

Smink

Sminket igår blev också lite annorlunda, guld, grönt, blått, vitt.
Började med vit kajal, på inre fransraden, i ögonvrån, och som en triangel utåt vid slutet av ögat.
Hade guld på på inre halvan av ögonlocket, sedan grönt på yttre halvan, och lite ovanför det guldiga.
Det blev blått under ögat, och sen hade jag en vit skugga under ögonbrynen och för att förstärka där jag haft vit kajal.

Ovanpå det blev det lite bus med diplinern igen. Hade först bara en linje med en spark över fransraden, men fick för mig att göra som ett litet marmor-mönster också.. På håll ser nog detta mest kladdigt ut, men det blev riktigt fint i närbild. Tycker jag i alla fall ;D
Som vanligt har jag inte någon särskilt bra bild. Bilden blev tagen i all hast när jag skulle iväg, och senare såg det inte lika bra ut. Min primer är nämligen slut så sminket håller ju inte så väldigt bra "/






Så vad tycker ni ? Något ni vågar er på att testa ;) ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar