torsdag 8 mars 2012

Pust


Ja, alltså nu sitter jag ner, för kanske första gången på hela dagen tror jag... Haha
Det är i alla fall skinande rent här nu !
Allting är dammat och putsat och tvättat.
Jag har bakat två satser muffins, choklad och blåbär/hallon.
Jag har lagat mat, ugnskyckling.
Jag har tvättat 5 maskiner tvätt.
Typ alla våra kläder är rena och fräscha nu :)
Jag har dammsugit och torkat golv.
Skrubbat duschen.


Ja jag antar att ni förstår, HELA köret idag.
Och nu har jag faktiskt ont i huvudet... Använder en spray på soffan och mattorna för att Ossi ska låta bli att klösa sönder dom, och det påminner om ett myggmedel min pappa brukar ställa upp lite här och var på somrarna. Så det är lite hatkärlek där. Tänker på den härliga sommaren, men det luktar skit och ger mig huvudvärk. Usch.
Men hon har i alla fall inte varit och kloat någonting nu så får verkligen hoppas att det fortsätter funka !

Fy vad jag fryser, tror att jag har fått en släng urinvägsinfektion också :S Om ni ville veta det...
Springer på toa typ var tionde minut för att jag känner mig jäääääättenödig, men så händer typ inget. Varit så här i två dagar nu... Hoppas verkligen inte att det ska vara lika jobbigt hela helgen ! Kan inte springa ut till toaletten hela tiden på jobbet ju :S


Men ahapp,  nu tror jag att jag ska bädda ner mig i filtar och spela lite SIMS !

Vad ska ni hitta på ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar