söndag 4 mars 2012

Pust

Är lite halvtrött alltså.

Precis tagit en uppiggande och fräsch dusch.
Lite minispa såhär på denna sega söndag, ansiktsmask, skrubb, hårinpackning. Hela köret.
Känner mig som en ny människa !

Helt underbart skönt.



Har dock lyckats få en spricka i min nagel :( Måste boka en ny tid med Nina och fixa om dom.
Den här gången funderar jag på att göra det riktigt jäkla färgglatt, eller bara fransk manikyr.
Färg är nog mer jag, så det lutar mest åt det hållet.

Förresten ! Hur brukar ni ta hand om er själva ? Kör ni också på minispa ? Har ni kanske några tipsbra knep eller produkter så dela mer än gärna med er !!! :D


Nu ska jag återgå till att fippla lite på datorn, hämta iTunes t.ex, har liksom glömt att göra det ^^, haha. Pyss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar