söndag 4 mars 2012

Fullt upp

Hey you guys !

Här har det varit fullt upp, först affären som jag sa innan, sen har jag plockat och rensat och sorterat och busat med min man. Haha, han har varit på jääääättebra humör hela dagen och skojat och retats och haft sig. Mitt fina hjärta <3
Sen när han väl drog iväg på sin grabbkväll vid 21.30, lagade jag lite tacos åt mig själv och tittade på "Rosa Pantern 2". Hahaha, det är väl en bra film ?!

Annars har jag duschat och fixat mig själv också. Ska snart smörja in mig med en body lotion som ska ge en lätt "tan" effekt. Får väl se om det blir något bra ;)

Har dock inte tvättat, får bli en annan dag. Ska sortera kläder och sånt också. Det behövs verkligen !

R har inte kommit hem ännu, så jag antar att dom drog vidare in på någon krog. Hoppas att dom har kul men att han inte kommer hem alltför full.

Näe, nu blir det att kleta in sig ! Hörs väl om ett tag igen ;D



Så väldigt road tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar