söndag 25 mars 2012

25/3


Hej på er !

Igår jobbade jag till 20.15, kom hem ännu senare, och  var så sjukt trött.
Satt i soffan och bara tog det lugnt en stund med mannen innan han skulle ut.
Sen däckade jag typ.
Hehe. Vaknade dock flera gånger, och sen när R kom hem väckte han mig självklart, kraken vet verkligen inte hur man är tyst, och då tog det ett tag till innan jag kunde somna om.
Gaah.
Har inte varit jättepigg idag, men det har gått bra ändå.
Väldigt bra hela helgen faktiskt.
Åh, nu är jag ledig i evigheter igen. Och min karl har semester från och med imorgon, så det kommer inte bli så många tatueringar nu heller.
Får se vad vi ska hitta på !


Nu ska jag i alla fall betala räkningar, sen ska jag nog ut och gå en sväng.
Hoppas ni har haft en bra helg också, chazz !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar