lördag 3 mars 2012

FaceTime

Hehe, jo gissa om dom där glasen med cola fungerade ?! Jag är så övertrött men samtidigt pigg just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Mitt hjärta kom i alla fall hem tidigare än väntat, tjoohooo !!
Vi provade nyss att koppla telefonerna på vårt nya internet och använda FaceTime. Haha. Det funkade (Y)

Nu hade jag tänkt sova, mormor ville att jag skulle följa med till Mimer imorrn kl 12... Haha, undrar om jag kommer upp ?
Jag gillar ju att sova på dagarna som ni vet ...

Theo ska se på film han, R vet jag inte. Han ville spela XBOX, men det får nog vänta till imorgon.
Antagligen kommer han lägga sig och se på kurdiska/arabiska grejer.
Vi brukade se på en serie tillsammans förut, vet inte vad den hette, men den  gillade jag faktiskt ! Det tog ett par avsnitt, R tvingade mig först, men det var bara bra, Tack plutti ! Hade ingen aning om vad dom sa, men handlingen framgick så tydligt ändå.
Perfekt sätt att snappa upp lite av språket på också !
Hoppas vi får ordning på en tv-box snart så jag kan kika på det programmet igen.

Kan ni många språk ?

Jag kan bara svenska och engelska.
Liiiiiiite franska och liiiiiiiite tyska.
Och så kan jag uppfatta några få ord på kurdiska. Men oftast förstår jag vad det handlar om när mannen min bubblar på kurdiska med sina vänner :)

Skulle dock vilja förstå ordentligt. Tänk vilken merit ! Och vad kul man skulle kunna ha med folk som tror att man inte förstår dem ! Moahaahahaaaa....


Alltså, lätt att jag är sjukt awesome i mustach.


Hehe, god natt och god morgon på er, peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar