onsdag 7 mars 2012

Greys Anatomy



Äntligen är det dags igen !
Missade tyvärr Desperate Housewives igår, och jobbar på söndag så kommer inte kunna kolla på reprisen heller :( Crap...
Men R har i alla fall lovat att köpa boxarna åt mig ! Får väl vara nöjd med det ;)

Så bra serier... Åh, kära nån. Jag har blivit en sån extrem serie-nörd :O !
Imorrn ska jag ligga och glo på serier heeeela dagen ;D

Hehehe. Min man är ute någonstans nu igen, gör ju inte så mycket eftersom jag har full fokus på tvn, men jag saknar honom ändå. Har liksom varit lite extra kär i honom de senaste dagarna. Hehe... Hoppas att han kommer hem snart ! Och att han har med sig en semla som jag bad om. Haha, undrar hur stor chansen är för det .. ? Tvivlar på att han ens minns att jag bad honom köpa det.

Jaha, annars då... Det har varit en ganska seg dag helt och hållet.
Jag vill liksom göra massor, men hinner ingenting. Dagarna bara sveper förbi ! Håller ni inte med ? Tvätta liksom, har jag gjort det än kanske ? Nope. Inte dammsugat heller. Fy, vad är jag för en hemmafru egentligen :O ? Det skulle jag vilja vara. En tatuerande hemmafru. Skulle vara perfekt. Krävs bara att min man börjar tjäna lite mer pengar ;D Haha, undrar om han går med på att jobba mer .. Tror inte det tyvärr...

Fast, allt det här skulle jag ju inte börja babbla om nu, hehe.. Skenade visst iväg lite.
Nu börjar Greys igen !
Så ni får snyggaste snabbaste bilden. Hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar