fredag 23 mars 2012

Tick tock


Zandra och Fredrik är ute och tvättar bilen, jag kände inte alls för att hjälpa till, så här inne sitter jag med datorn och tvn.
Så fint väder ute, så det ska bli skönt att ta en promenad.
Fredrik ville ha tvätthjälp, så jag och Zandra har inte kommit iväg ännu.

På tal om något helt annat, är jag så sugen på att åka utomlands så jag tror jag blir galen snart. Har velat åka i över ett år nu typ, men det har inte blivit av.
Var tänkt att vi skulle åkt i höstas, men då bytte jag jobb, så det gick ju inte...
Sen var det meningen att vi skulle åkt nästa vecka, men vi båda känner att vi borde lägga pengarna på ett varsitt körkort först.
Men ja, snart kanske.
Om jag tatuerar lite mer kanske... hehe.
Nån som vill bidra ?



Jo, normalt är ju inte min grej riktigt va....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar