måndag 12 mars 2012

Uttråkad deluxe



Crappers...
Vet inte vad jag ska göra riktigt ! Är så fruktansvärt obekväm.
Sista inlägget för idag i alla fall, ska gå och lägga mig i sängen och kolla på "Big Bang Theory" tror jag.
Om inte R kommer hem snart och pratar med mig en stund. Jag har typ varit tyst i flera timmar nu..
Ossi ville heller inte lyssna på mig, hon ville bara sova mitt knä. Sötnöten.

Men jaa-a. Vilket värdelöst inlägg ! Shit, varför skriver jag ens ?
Har inte ens något som är lite halvroligt att säga.. Gah. Jag är mycket roligare i verkligheten. Jag lovar.
Jag gestikulerar, gör väldigt ofta miner som jag inte tänker på och säger ganska roliga saker... Cross my heart... Eller, jag tycker att jag är kul i alla fall.

Fast, fortfarande, jag ska sluta skriva nu. Sorry.

Sov gott så ni är utvilade imorgon nu, Chaaazz.


När man har så här tråkiga, obekväma kvällar får man lägga upp bilder på sig själv trots att man knappt fastnar.
Bara så ni vet.
Jag kan liksom inte göra bättre ifrån mig på bild än såhär just nu.
Haha.
Fail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar