tisdag 20 mars 2012

20/3



Hej på er !


Har fortfarande ont i magen... Usch.
BTW, så lyssnar våra nya grannar på hög musik typ jämt, och idag är det bland annat Spice Girls som spelas för oss alla ! Haha, kul med sån nittiotals musik, jag brukar också lyssna på det ibland, så YEEAAY ! Jag är inte ensam :D haha.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Borde städa, men Rahel är hemma sjuk (även han ont i magen.. Kanske är något som går ? Bara vi inte blir magsjuka!) så det får nog vänta tills imorrn. Jag vill liksom ha hög musik (som grannarn) och skutta runt och fjanta mig samtidigt. Det förstör hela grejen om det är någon mer här då... Haha.


Mja, funderar på ännu en stan runda. Ska se vad Denise gör tror jag :) Måste ju ända lämna tillbaka bikinin på H&M !





Ha det fint, vi hörs säkert sen ! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar