tisdag 13 mars 2012

Äntligen !


Det funkade till slut. DET VAR PÅ TIDEN !
Har seriöst försökt ladda upp bilder sen jag kom hem igår....
Så passar på att ladda upp hundarna nu med, men ställer in det här så att det kommer upp senare.

Den här dagen har jag i övrigt bara slösat bort. Nördat spel och sökt jobb på datorn.
Borde städa, men alltså... Jag orkar inte.
Är helt slut i huvudet, så trött på precis ALLT.
Tänkte i alla fall att jag ska försöka komma fram till en typ av plan.. Finns så mycket jag vill göra, men som jag inte kan. Eller inte är tillräckligt disciplinerad för att ta tag i.
Så  jag måste sätta upp några mål. Och så ska jag göra mig en fin "Hawaii-burk".
Har velat åka till Hawaii så sjukt länge, men det är för dyrt. Inte så lätt att spara pengar heller när man jobbar 19%... Men jag måste försöka. Synd bara att det inte är mer än den 13e och jag redan är utfattig. Haha. Nej, nu ska jag tänka positivt. Hejja hejja !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar