onsdag 28 mars 2012

28/3


God dag !
Idag vaknade jag vid 9, pigg och glad.
Somnade dock om en stund till sen för att det var så mysigt i sängen. Men men.
Drog iväg och tränade kl 12, och kom ganska nyss hem !
Har gymmat, simmat och bastat.
Huuuur skönt som helst !
Blir nog samma imorgon tror jag !
Om ett tag ska jag ner på stan och käka med Denise, men först nu måste jag vänta på mitt paket.
Beställde ju smink i fredags, det skickades i måndags och nu vill dom redan lämna det hos mig.
A W E S O M E.
Så det får bli ett helt inlägg om dom grejerna senare.

Iiiih va skoj :D

Igår hade jag också en bra dag, fick gå upp alldeles för tidigt, men så kan det vara.
Lämnade Ossi hos doktorn, satt och prata bilar med pappa över en McDonalds frukost, (bagels är ju underbart) åkte hem en sväng, ordnade med papper, hämtade Denise, stannade till på körskolan, men han var inte där så ska dit idag igen, hämtade mamma, åkte till Köping och hämtade världens bästa Elin, åkte hem till Elin & Co på fika och ännu mer bil-powermeet-60tals prat.
Underbart. Längtar så himla mycket !!!
Undrar om jag hinner med ett körkort innan dess...?

Sen åkte vi och hämtade min tjej igen, hon var alldeles omtöcknad.
Vinglade hela kvällen, kunde knappt lägga sig ner...
Kände mig hemsk, men det var tvunget.

Åkte och yogade med Gia, färgade hennes hår och kollade på Desperate och sen dog jag och Ossi i soffan lite grann.
Oj, nu har jag ju nästan skrivit en hel uppsats.
Hehe, ska blåsa håret nu istället.

HA DET !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar