söndag 11 mars 2012

LA Ink


Har precis kollat på det ...
Och jag blir mest bara så arg, alltså, vart har tatueringarna tagit vägen ?! I början, med Miami Ink, var det ju skitbra, men det har bara gått utför, mer och mer dravel och drama och fjant. Mest bara som vilken löjlig dokusåpa som helst.

Dock är dom ju grymma på att tatuera, så jag brukar kämpa mig igenom 40 minuters skit för att få se typ 5 minuters tatuerande och tatueringar.

Håller ni inte med mig... ? Dessutom ser den här Aubry ut som en deformerad ödla, och hon verkar ha en hemsk personlighet... Suck.

Ja, ja. Nog om det !
Jobbet gick fint, nu är jag ledig fram tills torsdag. Eller, jo, imorrn ska jag ut till Zandra och gadda och promenera i spåret med hundarna. Tisdag tror jag att jag ska spendera med pappa. Onsdag måste jag säkert skrubba här igen... Haha.


Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Har ju lovat er att tatueringsinlägg också, så det ska upp det med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar