fredag 2 mars 2012

GLOSSYBOX

Äntligen <3

Glossybox är en prenumerations-tjänst, som kostar 139:- i månaden. INTE MER ! Inga dolda avgifter, ingen bindningstid, du får hem 5 roliga produkter att testa.
Det går till så här; Du registrerar dig HÄR, och skapar en skönhetsprofil, så att Glossybox kan matcha innehållet i din box så att den passar just dig, den skickas sedan hem till dig i slutet av varje månad. Så enkelt och bra är det !

Det som fanns i min box denna gång var detta:

1. L'oréal Professionnel   Mythic Oil   229:-/125 ml

2. Dermalogica   Special Cleansing Gel   365:-/250 ml

3. Daniel Sandler   Jumbo Jet Mascara   189:-/15 ml

4. Nuxe   Créme Prodigieuse Anti-Fatigue Moisturizing Cream  250:-/40ml

5. Murad  Sheer Lustre Day Moisture SPF 15   1125:-/50 ml


Så jag är ju nöjd till TUSEN ! Provade lite Mythic Oil, och den luktar riktigt gott. Mitt hår blev väldigt mjukt och glansigt måste jag erkänna ! Ska verkligen fortsätta använda den, mitt hår som är så slitet kommer nog att uppskatta det en hel del ;)

Mascaran ska testas imorgon ! Så då kan jag slänga upp något litet om den också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar