onsdag 28 mars 2012

e.l.f


Så detta är vad som fanns i mitt paket;

Shimmer Pencil - Twinkle Teal
Shimmer Pencil - Plum Passion
Shimmer Pencil - Boldly Bronzed
Shimmer Pencil - Grassy Green
Shimmer Pencil - Iconic Ivory

(shimmer pencils i ordningen de är skrivna ovan)


Brightening Eyeliner - Exotic Green

Liquid Eyeliner - Pearl
Liquid Eyeliner - Coffee
Liquid Eyeliner - Copper

Waterproof Eyeliner Pen - Black
Waterproof Eyeliner Pen - Coffee

Waterproof Lengthening & Volumizing Mascara - Black

Liquid Eyeshadow - Green Machine
Liquid Eyeshadow - Misty Mauve

Custom Eyeshadow - Sage
Custom Eyeshadow - Moondust

All Over Color Stick - Golden Peach

Flawless Finish Foundation - Ivory

Mineral Blemish Powder - Sheer

Clarifying Pressed Powder - Spice

Natural Radiance Blusher - Innocence

Mineral Lipstick - Cool Coral
Mineral Lipstick - Natural Nymph

Hypershine Gloss - Bubblegum

Lip Lock Pencil - Clear

MakeUp Mist & Set




Lilla listan ! Hehe.
Det kommer väl komma upp bilder på hur grejerna ser ut på, vartefter jag använder dem.
Imorgon blir det i alla fall vattenfast ! Ska ju simma efter mitt möte på körskolan.
Hihi. Hoppas verkligen att vi kommer fram till något bra så att detta blir gjort någon gång.

Åh, längtar tills imorgon faktiskt... Måste dock stretcha bättre då än vad jag gjorde idag. Är ganska stel i axlarna. Haha, så går det när man inte simmar på typ år, och sen bara slänger sig i och simmar allt man orkar i ca 30 min. Så nu vet ni det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar